TATVAN HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
2023-2024 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI TAKVİM DIŞI MEB PERSONELİ BAŞVURU İLANI
Başvuru işlemleri aşağıda belirtilen başvuru takvimi doğrultusunda ve aşağıda belirtilen başvuru belgeleri ile açıklamalar doğrultusunda e-yaygın ( https://e-yaygin.meb.gov.tr ) sistemi üzerinden E-DEVLET şifresi ile bizzat yapılacaktır. İlanen duyurulur.
TAKVİM DIŞI BAŞVURU İLANI
DUYURU VE ONLİNE E-DEVLET ÜZERİNDEN BAŞVURULARIN ALINMASI 27.11.2023 - 03.12.2023 Saat 23.59'a kadar
BAŞVURULARIN KOMİSYONCA DEĞERLENDİRİLMESİ VE AÇIKLANMASI 05.12.2023
NOT : Kurumumuz kadrolu öğretmenler haricinde ,Milli Eğitim Bakanlığı'nda görev yapan kadrolu öğretmenler ve diğer resmi kurumlarda ki kamu görevlileri, emekli olanların başvuruları Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü E-YAYGIN ( https://e-yaygin.meb.gov.tr) sistemi üzerinden e-devlet şifresi ile yapılması gerekmektedir. Evrak teslimi yapılmayacak olup, görevlendirme olduğunda istenilecektir.
Ö N E M L İ DUYURULAR
1-Başvurular " e YAYGIN Sistemi/Başvurular ve Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden yapılacaktır.
2-Başvuruların "ONAY İŞLEMİ" ise KOMİSYON yetkilileri tarafından; Başvurular/Usta Öğretici Başvuru Onay modülü üzerinden yapılacaktır.
3-Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e YAYGIN" sistemine yüklenilmesi gerekmektedir.
4-Eğitmenler, "e YAYGIN" sistemine T.C. kimlik numaraları ve -e DEVLET şifreleri ile giriş yapabileceklerdir.
5-E- YAYGIN sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, eksik veya hatalı yükleyen eğitmenlerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir
6-Komisyonumuzca Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan eğitmenlerin; başvuru durumlarını (ONAYLANDI/REDDEDİLDİ) "E YAYGIN" sistemi üzerinden kontrol etmeleri gerekmektedir.
7- Halk Eğitimi Merkezlerinde çalışılan süreler hizmet döküm çizelgesinde yer alan bilgilere göre "İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne Yıl Yıl olacak şekilde işlenmelidir.
8-Başvuru yapılan alanda açılabilecek kursla ilgili Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğümüzün WEB Sitesinden indirilecek kurs modül programı (özellikle programın "Eğitimciler" ile ilgili bölüm) incelendikten sonra ustaöğretici başvurusu yapılacaktır. Kurs verebileceğinizi belirttiğiniz alan ile ilgili bir okuldan mezun değilseniz mutlaka ustalık / yeterlik belgesi istenmektedir.
9-MEB Personeli, Usta Öğretici, Kamu Personeli ve Emekli olan başvuru sahipleri bu işlemleri yapacaklardır.
10- Kurumumuzca E-YAYGIN üzerinden planlanan kurslarda eğiticilerin eklenmesi bu sistem üzerinden yapılacağından, e-yaygın sistemini kullanmak mecburidir.
11-E-Yaygın sisteminden yapılan başvurularda son tarih 24.09.2023 Ekim ayı Pazar günü saat:23:59 kadardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular veya yanlış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
12-E-yaygın üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. Görev verildiğinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.
13- Sistem daha önce görev yapmış olanların eğiticiliğini iptal ettiği için; Daha önce görev yapmış olan öğretmen, kamu görevlisi ve usta öğreticilerimizde başvurularını yenilemeleri gerekmektedir.
14- Oryantasyon eğitimi belgesi olmayanlar başvuru esnasında belirtmeleri gerekmektedir. (Oryantasyon eğitimi olmayanlara yönelik açılacak oryantasyon eğitimine kayıtları yapılacaktır.)
15- Evrak yüklemelerde tarayıcılar ile PDF dosyası yapılması tavsiye olunur.
16- Başvurularda hizmet yılı olarak-SGK da geçen gün hesabında MEB'de ve Özel Rehabilitasyonlarda geçen süre ( 360 gün 1 puan ) hesaba katılacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
(Görev verildikten sonra getirilecektir)
1-Başvuru Formu ( Kurumumuzdan alınacaktır)
2-Kimlik Fotokopisi
3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En Son Mezun Olunan Okulun diploma fotokopisi(Aslını da getiriniz) )
4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)
5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi ( Belgeniz yok ise Halk Eğitim e başvuru yapınız.)-( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)
6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU / E-Devlet'ten Alınabiliyor)
7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge
8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli-E-Devlet'ten Alınabiliyor)
9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)
10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)
11- Aile Bildirim Formu (Kurumdan alınacaktır)
12- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )
13- Hijyen Eğitimi (Güzellik ve sac bakımı alanında başvuruda bulunanlar tarafından verilecektir.)
14- Her branş kendi içinde değerlendirileceği için görev almak istediğiniz her branş için ayrı ayrı dosya oluşturmanız gerekmektedir. (Örneğin bir beden eğitimi öğretmeni hem futbol hem de basketbol kursu açmak istiyorsa iki ayrı dosya teslim etmesi gerekmektedir.)
15- Meb-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:
1. a) Başvuru Formu( Kurumumuzdan )
2. b) Görev Yeri Belgesi
3. c) Diploma
öğretici başvurusu yapılacaktır. Kurs verebileceğinizi belirttiğiniz alan ile ilgili bir okuldan mezun değilseniz mutlaka ustalık / yeterlik belgesi istenmektedir.
9-MEB Personeli, Usta Öğretici, Kamu Personeli ve Emekli olan başvuru sahipleri bu işlemleri yapacaklardır.
10- Kurumumuzca E-YAYGIN üzerinden planlanan kurslarda eğiticilerin eklenmesi bu sistem üzerinden yapılacağından, e-yaygın sistemini kullanmak mecburidir.
11-E-Yaygın sisteminden yapılan başvurularda son tarih 24.09.2023 Ekim ayı Pazar günü saat:23:59 kadardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular veya yanlış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
12-E-yaygın üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. Görev verildiğinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.
13- Sistem daha önce görev yapmış olanların eğiticiliğini iptal ettiği için; Daha önce görev yapmış olan öğretmen, kamu görevlisi ve usta öğreticilerimizde başvurularını yenilemeleri gerekmektedir.
14- Oryantasyon eğitimi belgesi olmayanlar başvuru esnasında belirtmeleri gerekmektedir. (Oryantasyon eğitimi olmayanlara yönelik açılacak oryantasyon eğitimine kayıtları yapılacaktır.)
15- Evrak yüklemelerde tarayıcılar ile PDF dosyası yapılması tavsiye olunur.
16- Başvurularda hizmet yılı olarak-SGK da geçen gün hesabında MEB'de ve Özel Rehabilitasyonlarda geçen süre ( 360 gün 1 puan ) hesaba katılacaktır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
(Görev verildikten sonra getirilecektir)
1-Başvuru Formu ( Kurumumuzdan alınacaktır)
2-Kimlik Fotokopisi
3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En Son Mezun Olunan Okulun diploma fotokopisi(Aslını da getiriniz) )
4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)
5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi ( Belgeniz yok ise Halk Eğitim e başvuru yapınız.)-( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)
6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU / E-Devlet'ten Alınabiliyor)
7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge
8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli-E-Devlet'ten Alınabiliyor)
9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)
10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)
11- Aile Bildirim Formu (Kurumdan alınacaktır)
12- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )
13- Hijyen Eğitimi (Güzellik ve sac bakımı alanında başvuruda bulunanlar tarafından verilecektir.)
14- Her branş kendi içinde değerlendirileceği için görev almak istediğiniz her branş için ayrı ayrı dosya oluşturmanız gerekmektedir. (Örneğin bir beden eğitimi öğretmeni hem futbol hem de basketbol kursu açmak istiyorsa iki ayrı dosya teslim etmesi gerekmektedir.)
15- Meb-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:
1. a) Başvuru Formu( Kurumumuzdan )
2. b) Görev Yeri Belgesi
3. c) Diploma
4. d) Oryantasyon Belgesi ( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.) vermesi yeterlidir.
5. e) Var ise ( Antrenörlük, Sertifika...gibi )
16- Başvurularda istenilen evrakları telli mavi dosya içerisinde sırasına göre dizerek, alındı belgesi karşılığında teslim edilecektir.
17- Evrak teslimi kurs görevi verildiğinde yapılacaktır.
NOT : Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek ve aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.
EK İLANA ÇIKILACAK KURS PROGRAMLARI
İLAN SÜRESİ: 27 Kasım - 03 Aralık (7 gün )
BAŞVURU: e-Devlet/e-Yaygın sistemi üzerinden veya İlçe Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğüne bizzat yapılacaktır.
BAŞVURU TARİHİ : 27 Kasım - 03 Aralık 2023
BAŞVURU SONUÇLARIN AÇIKLANMASI :05 Aralık 2023
|
Kursun Adı |
Başvuracak Kişiler |
1 |
Deprem Anında Yapılması Gerekenler |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
2 |
Deprem Sonrasında Yapılması Gerekenler |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
3 |
Deprem Sonucunda Yardım Organizasyonu |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
4 |
Depreme Hazırlık |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
5 |
Depremlerin Oluşumu |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
6 |
Deprem Sonrası Psikolojik Destek |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
7 |
Masa Tenisi |
Meb Personeli - Kamu Personeli |
8 |
Pilates Eğitimi 1. Seviye |
MEB Personeli-Ücretli Usta Öğretici-Kamu Personeli |
9 |
Step - Aerobik Eğitimi |
MEB Personeli-Ücretli Usta Öğretici-Kamu Personeli |